تعمیر ماشین لباسشویی

تعمیر ماشین لباسشویی

نمایندگی ماشین لباسشویی و تعمیر ماشین لباسشویی

این مجموعه به عنوان نمایندگی ماشین لباسشویی با داشتن تکنسین های مجرب و با داشتن مجوز های رسمی قادر به خدمات رسانی در زمینه  تعمیر ماشین لباسشویی اتوماتیک و مکانیکی کلیه برند ها میباشد.

لازم به ذکر است کلیه اجناس تعویضی فابریک بوده و مربوط همان برند میباشد.

ونک سرویس متخصص در تعمیرات ماشین لباسشویی با داشتن شعبه های مختلف در تهران در اسرع وقت جهت تعمیرات لباسشویی شما به منزلتان مراجعه میکنند.

تعمیر ماشین لباسشویی

مشکلات متداول ماشین لباسشویی که فنی ونک سرویس رفع می کند

تعمیر ماشین لباسشویی در موارد بسیاری انجام می گیرد و دلایل متنوعی وجود دارد که موجب خرابی ماشین های لباسشویی می شود. ولی می توان گفت که مشکلات و خرابی های ماشین لباسشویی متداول اند و فرقی ندارد ماشین لباسشویی شما چه برندی باشد. اکثر مشکلات لباسشویی ها ثابت هستند. جهت تعمیر ماشین لباسشویی و رفع هر یک از این مشکلات باید ماشین لباسشویی خود را به یک تکنسین کاربلد بسپارید. تکنسین های مرکز تخصصی تعمیرات ماشین لباسشویی فنی کارا سرویس  در این زمینه بسیار ماهر بوده و تخصص لازم را جهت تعمیرات دارا هستند. شما می توانید در صورت مشاهده ایرادی در لباسشویی خود از تکنسین های ما کمک بخواهید.از جمله مشکلاتی که تعمیرکاران ماشین لباسشویی در حین تعمیر لباسشویی با آن مواجه هستند می توان به موارد زیر اشاره کرد.

سرو صداهای ناهنجاری که حین چرخیدن ماشین لباسشویی از آن تولید می‌شود.

نشت آب در حین تخلیه و یا در حین آبگیری ماشین لباسشویی.

روشن نشدن ماشین لباسشویی که قطعا نیاز به بررسی و تعمیر لباسشویی اساسی دارد.

دکمه تایمر ماشین لباسشویی کار نمی‌کند.

پمپ آب به درستی کار نمی‌کند و نیاز به تعمیر ماشین لباسشویی وجود خواهد داشت.

لرزش شدید و غیر عادی ماشین لباسشویی در حین کارکردن.

واشر آب لباسشویی خراب شده و آب به داخل ماشین نمی‌رسد و باعث می‌شود عملکرد شستشو ناقص باشد.

ماشین لباسشویی بوی سوختگی می‌دهد.

درب ماشین لباسشویی باز نمی‌شود.

نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی.

ماشین لباسشویی آبگیری شده اما بدون وقفه آب جمع شده تخلیه خواهد شد و مراحل شستشو تکمیل نمی گردد.

تعمیر لباسشویی

چند توصیه درباره تعمیر ماشین لباسشویی

به طور کلی در تعمیر ماشین لباسشویی ، توجه به یک سری نکات میتواند علاوه بر برطرف کردن مشکل آن موجب افزایش طول عمر ماشین لباسشویی شما در برند های مختلف باشد. فرقی ندارد که شما کدام برند را برای ماشین لباسشویی خود برگزیده اید، در حین تعمیر ماشین لباسشویی امکان دارد با قطعه ای مواجه شوید که تعمیر آن امکان پذیر نیست و باید به تعویض آن بپردازید. قطعه تعویضی ماشین لباسشویی باید اصل و اورجینال باشد وگرنه  بعد از چند روز خواهید دید که ماشین لباسشویی شما دوباره به تعمیرات نیاز دارد. البته به این نکته نیز توجه کنید که تعویض قطعات ماشین لباسشویی نیاز به تخصص و دانش کافی در آن زمینه دارد. بنابراین امکان خرابی دوباره هنگام تعمیر ماشین لباسشویی توسط خودتان وجود دارد. اگر لباسشویی شما نیاز به تعویض قطعه دارد، می توانید از ونک سرویس کمک بخواهید. چون این مجموعه علاوه بر داشتن تکنسین های آموزش دیده ، از قطعات اصل در تعمیرات لباسشویی به کار می برد. همچنین شما می توانید شاهد و ناظر تعمیرات در محل خود باشید.

شما میتوانید در صورت بروز هرمشکلی برای لباسشویی خود، با تماس با مرکز خدمات ونک سرویس از تکنسینهای دوره دیده و مجرب ما برای تعمیر لباسشویی خود در اسرع وقت بهره مند شوید.

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی دستگاه خود ، کارشناسان ما با بررسی مشکل به وجود آمده تکنسین مربوطه را برای تعمیر لباسشویی شما به منزلتان اعزام مینمایند:

Call Now Button