تعمیر یخچال ساید بای ساید

تعمیر یخچال و ساید بای ساید

مجموعه ونک سرویس برای رفع عیب و تعمیر ساید بای ساید شما عزیزان سال ها تجربه کسب کرده است. در نظر داشته باشید که تعمیرات ساید بای ساید نیازمند تخصص است و استفاده از خدمات تعمیرگاه های غیر مجاز باعث صدمه به دستگاه شما میشود. شرکت ما به شما عزیزان در سراسر تهران این نوید را میدهد که با استفاده از خدمات تعمیر یخچال ساید بای ساید از این مجموعه تا 70 % در هزینه خدمات صرفه جویی نمایید.

یخچال های ساید بای ساید در واقع نوع تکامل یافته ای از یخچال و فریز هستند که طراحی آنها نسبت به یخچال های معمولی بسیار زیباتر و فضای مورد استفاده در این یخچال ها به مراتب بیشتر از یخچال های معمولی می باشد. ضمن اینکه یخچال ساید بای ساید ترکیبی از دو یخچال معمولی و فریز می باشد و به دلیل امکانات فشرده و قابلیت های مختلف انرژی کمتری مصرف می کند.

تعمیر یخچال ساید بای ساید

نحوه استفاده از خدمات تعمیر یخچال ساید بای ساید در ونک سرویس

نحوه استفاده از خدمات تعمیر یخچال ساید بای ساید درونک سرویس به شرح زیر میباشد.

  • ابتدا با نزدیکترین شعبه برای تعمیر ساید بای ساید خود تماس حاصل نمایید.
  • همچنین برای سهولت در کار میتوانید به ثبت درخواست آنلاین در سایت بپردازید.
  • بعد از ثبت مشخصات، جهت هماهنگی های لازم از طرف شرکت با شما تماس گرفته میشود.
  • تعمیرکار ساید بای سایددر همان روز برای ارئه خدمات در محل شما حاضر میشود.
  • بعد از اتمام فرایند تعمیرات ساید، از شما بابت رضایتمندی از نحوه عملکرد تکنسین نظرسنجی میشود و هرگونه انتقادی را سرلوحه کار خود قرار میدهیم.

در صورت بروز هر گونه مشکلی برای یخچال ساید بای ساید خود میتوانید با شماره های مجموعه تماس بگیرید و یا به صورت آنلاین فرم زیر را پر کرده تا تکنسین ها با شما تماس بگیرند و با هماهنگی برای تعمیر ساید بای ساید شما به محل اعزام شوند:

Call Now Button